Barış Akarsu Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmiş

Barış Akarsu,Barış Akarsu Şarkıları,Barış Akarsu Dinle,Barış Akarsu Şarkıları Dinle, Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmiş,Bir Sevmek,Bin Defa Ölmek,Ölmek,Aşkın Şarabını,Bin Sevmek
  Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmiş

Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmiş Şarkı Sözleri
Askin sarabindan bilmeden içtim
Sevda yolundan bilmeden geçtim
Askin bir alevmis yar yar
Bir ates parçasi
Bilmeden gönlümü atese verdim

Bir sevmek bin defa ölmek demekmis
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmis
Bin defa olup de ölememekmis 
Sarabi zehirmis içtikçe öldüm
Yolu hep uçurum düstükçe öldüm
Askin bir alevmis yar yar
Bir ates parçasi
Atese gönlümü yaktikça öldüm

Bir sevmek bin defa ölmek demekmis
Bin defa ölüp de hic ölmemekmis
Bin defa ölüp de ölememekmi

Admin ~ Barış Akarsu Facebook FAN Sayfamızı Beğenmeyi Ve Paylaşıma Yorum Yapmayı Unutmayınız...

Şuan Barış Akarsu Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmiş Şarkısını Dinliyorsunuz.. 25 Mart 2012 Pazar. Tarihinde Paylaşım Sitemize Koyulmuştur Ve Bu Paylaşımımıza 2 Tane Yorum Yapılmıştır Barış Akarsu Bir Sevmek Bin Defa Ölmekmiş
 

2 yorum:

Barış AkarsuBarış Akarsu ŞarkılarıBarış Akarsu DinleBarış Akarsu Şarkıları DinleBarış Akarsu Videoları Barış Akarsu Albümü Dinle Barış Akarsu Resimleri Barış Akarsu Resmi SitesiBarış Akarsu KimdirBarış Akarsu Yalancı YarimBarış Akarsu Şarkı Sözleri