Barış Akarsu Gel Gör Beni Aşk Neyledi

BARIŞ Akarsu Gel Gör Beni Aşk Neyledi
Barış Akarsu - Gel Gör Beni Aşk Neyledi
Ben yürürüm yane yane
Aşk boyadı beni kane
Ne akilem ne divane
Gel gör beni aşk neyledi

Gel gör beni beni aşk neyledi
Derde giriftar eyledi

Gah eserim yeller gibi
Gah tozarım yollar gibi 

Gah akarım seller gibi
Gel gör beni aşk neyledi

Gel gör beni beni aşk neyledi
Derde giriftar eyledi

Ben Yunus'u biçareyim
Aşk elinden avareyim
Baştan ayağa yareyim
Gel gör beni aşk neyledi

Gel gör beni beni aşk neyledi
Derde giriftar eyledi

Söz:Yunus Emre
Müzik:Anonim 
Barış Akarsu ,Barış Akarsu   Şarkıları Dinle,Barış Akarsu  Gel Gör Beni Aşk Neyledi,Barış Akarsu  Gel Gör Beni Aşk Neyledi Şarkı Sözleri,gel,gör,beni,aşk,neyleydi

Barış Barış Akarsu - Akarsu -

Google :) ~ Barış Akarsu Facebook FAN Sayfamızı Beğenmeyi Ve Paylaşıma Yorum Yapmayı Unutmayınız...

Şuan Barış Akarsu Gel Gör Beni Aşk Neyledi Şarkısını Dinliyorsunuz.. 2 Nisan 2012 Pazartesi. Tarihinde Paylaşım Sitemize Koyulmuştur Ve Bu Paylaşımımıza 0 Tane Yorum Yapılmıştır Barış Akarsu Gel Gör Beni Aşk Neyledi
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Barış AkarsuBarış Akarsu ŞarkılarıBarış Akarsu DinleBarış Akarsu Şarkıları DinleBarış Akarsu Videoları Barış Akarsu Albümü Dinle Barış Akarsu Resimleri Barış Akarsu Resmi SitesiBarış Akarsu KimdirBarış Akarsu Yalancı YarimBarış Akarsu Şarkı Sözleri