Barış Akarsu Gözlerin


Barış Akarsu,Barış Akarsu Gözlerin,Barış Akarsu Dinle,Barış Akarsu Şarkıları,Gözlerin,Göz,Gözlerin Dinle,Gözlerin Şarkısını Dinle,Barış Akarsu Gözlerin Şarkı Sözleri
Barış Akarsu (Gözlerin )
Aaaaa aaaaaaaa aaaaaa aaaaaaa
Gözlerin boşluğa dalıp gider
Sahipsiz bakışların benim olsun isterim
Sırların acıdan ağlar örer
Kendi kayboluşların sende dursun isterim

Ağladım senin için ilk defa
Elimde parçalanmış bir hayat var aslında;aaaaaa 
Hapsoldum söylediğim yalanlara
Çıkışlar hep kapanmış ruhum dar sokaklarda;aaaa

Sırların acıdan ağlar ören
Kendi kayboluşların sende dursun isterim
Ağladım senin için ilk defa
Elimde parçalanmış bir hayat var aslında
Hapsoldum söylediğim yalanlara
Çıkışlar hep kapanmış ruhum dar sokaklarda

Admin ~ Barış Akarsu Facebook FAN Sayfamızı Beğenmeyi Ve Paylaşıma Yorum Yapmayı Unutmayınız...

Şuan Barış Akarsu Gözlerin Şarkısını Dinliyorsunuz.. 25 Mart 2012 Pazar. Tarihinde Paylaşım Sitemize Koyulmuştur Ve Bu Paylaşımımıza 0 Tane Yorum Yapılmıştır Barış Akarsu Gözlerin
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Barış AkarsuBarış Akarsu ŞarkılarıBarış Akarsu DinleBarış Akarsu Şarkıları DinleBarış Akarsu Videoları Barış Akarsu Albümü Dinle Barış Akarsu Resimleri Barış Akarsu Resmi SitesiBarış Akarsu KimdirBarış Akarsu Yalancı YarimBarış Akarsu Şarkı Sözleri