Barış AKARSU Leyla

BARIŞ AKARSU LEYLA
Barış AKARSU   Leyla
Bir sabah çıksam kaybolsam
Dönmesem kalsam anılarda
Belki bir sevda türküsünde vurulurdum
Gel künyemi al dağlardan

Aşk nedir söyle, kayboldum
Belki bir düşte unutulmak
Her sabah bir dev masalında uyanınca
Hep çocuk kalmak kurtulmak 
Kar yağıyor bu gece
Öyle beyaz ki şehir
Anlamak bir ömür sürer
Hayat niye kirlenir

Karlı bir gece sen buldun

Kaldırımlarda kalbimi
Al götür rüzgarlara savur, hadi durma
Ver benim eski yarimi

Ben kimim söyle kayboldum

Dönmedim kaldım anılarda
Her sabah bir çöl masalında uyanırdım
Belki de yanlış bir Leyla
Barış Akarsu ,Barış Akarsu  Dinle,Barış Akarsu  Şarkıları, Barış Akarsu  Şarkıları Dinle,Leyla,Leyla Dinle,Barış AKARSU Leyla,Leyla Şarkı Sözleri
bARI

Google :) ~ Barış Akarsu Facebook FAN Sayfamızı Beğenmeyi Ve Paylaşıma Yorum Yapmayı Unutmayınız...

Şuan Barış AKARSU Leyla Şarkısını Dinliyorsunuz.. 2 Nisan 2012 Pazartesi. Tarihinde Paylaşım Sitemize Koyulmuştur Ve Bu Paylaşımımıza 0 Tane Yorum Yapılmıştır Barış AKARSU Leyla
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Barış AkarsuBarış Akarsu ŞarkılarıBarış Akarsu DinleBarış Akarsu Şarkıları DinleBarış Akarsu Videoları Barış Akarsu Albümü Dinle Barış Akarsu Resimleri Barış Akarsu Resmi SitesiBarış Akarsu KimdirBarış Akarsu Yalancı YarimBarış Akarsu Şarkı Sözleri