Barış Akarsu Yaz Demedim


Barış Akarsu Yaz Demedim
Yeter bu defa bu iş bitiyor
bana ettiklerin ağır geliyor
yetti bu sefer bu iş bitiyor
aşk dediğin tuzak canımı yakıyor 

sevmek nedir hiç bilmedin
sevenede kıymet vermedin
aşkı bize reva görmedin
sensin benim felaketim
oooooooooooooooooooooooo
yaz demedim kış demedim
sen istedin ben geldim
nedir bu senden çektiğim
böyle ihanet görmedim





Barış Akarsu,Barış Akarsu Şarkıları,Barış Akarsu Yaz Demedim,Yaz,Demedim,Barış Akarsu Yaz Demedim,Barış Akarsu Yaz Demedim Dinle,Barış Akarsu Yaz Demedim Sözleri

Admin ~ Barış Akarsu Facebook FAN Sayfamızı Beğenmeyi Ve Paylaşıma Yorum Yapmayı Unutmayınız...

Şuan Barış Akarsu Yaz Demedim Şarkısını Dinliyorsunuz.. 26 Mart 2012 Pazartesi. Tarihinde Paylaşım Sitemize Koyulmuştur Ve Bu Paylaşımımıza 0 Tane Yorum Yapılmıştır Barış Akarsu Yaz Demedim
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Barış AkarsuBarış Akarsu ŞarkılarıBarış Akarsu DinleBarış Akarsu Şarkıları DinleBarış Akarsu Videoları Barış Akarsu Albümü Dinle Barış Akarsu Resimleri Barış Akarsu Resmi SitesiBarış Akarsu KimdirBarış Akarsu Yalancı YarimBarış Akarsu Şarkı Sözleri