Barış Akarsu Yeterki

 
Barış Akarsu,Barış Akarsu Dinle,Barış Akarsu Şarkıları,Yeterki,Yeterki Dinle,Barış Akarsu Yeterki, Barış Akarsu Yeterki Şarkı Sözleri,Barış Akarsu Yeterki Sözleri,Yeterki Barrış Akarsu
Barış Akarsu Yeterki

Barış Akarsu Yeterki Şarkı Sözleriki
ellerin gözlerin kelepçelerde
sevda zindanlarında
geçiyor ayların,yılların,gecelerin
sevda çöllerinde
yeter ki
sen sev beni
yeter ki inan bana
yeter ki sen sev beni
yeter ki inan bana
varlığın dilimde bir yudum su
sevda çöllerinde
hayalinin selamı yeterdi bana
sevda zindanlarında
yeter ki sen sev beni
yeter ki inan bana
yeter ki sen sev beni
yeter ki inan bana

Google :) ~ Barış Akarsu Facebook FAN Sayfamızı Beğenmeyi Ve Paylaşıma Yorum Yapmayı Unutmayınız...

Şuan Barış Akarsu Yeterki Şarkısını Dinliyorsunuz.. 8 Nisan 2012 Pazar. Tarihinde Paylaşım Sitemize Koyulmuştur Ve Bu Paylaşımımıza 0 Tane Yorum Yapılmıştır Barış Akarsu Yeterki
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Barış AkarsuBarış Akarsu ŞarkılarıBarış Akarsu DinleBarış Akarsu Şarkıları DinleBarış Akarsu Videoları Barış Akarsu Albümü Dinle Barış Akarsu Resimleri Barış Akarsu Resmi SitesiBarış Akarsu KimdirBarış Akarsu Yalancı YarimBarış Akarsu Şarkı Sözleri